Aktivnosti – Samovrjednovanje
Zakonom o strukovnom obrazovanju (Narodne novine, br. 30/2009.) škole su dužne provoditi samovrjednovanje i to za sljedeća ključna područja:
– planiranje i programiranje rada,
– poučavanje i podrška učenju,
– postignuća polaznika,
– materijalni uvjeti i ljudski potencijali,
– profesionalni razvoj zaposlenika,
– međuljudski odnosi u ustanovi za strukovno obrazovanje,
– rukovođenje i upravljanje,
– suradnja s ostalim dionicima.
Samovrjednovanje ustanove za strukovno obrazovanje prati i vrjednuje Povjerenstvo za kvalitetu, kojega imenuje tijelo upravljanja ustanove za strukovno obrazovanje.
Strukovni kurikulum donosi ministar, a metodologiju izrade Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih. Pored izrade Strukovnog kurikuluma Škola, odnosno Povjerenstvo za kvalitetu, koje imenuje Školski odbor, dužno je provoditi i pratiti samovrjednovanje Škole te izvješće do kraja rujna dostaviti Školskom odboru i Agenciji za strukovno obrazovanje za proteklu školsku godinu.
Internetski alat za samovrjednovanje
NCVVO – Priručnik za samovrjednovanje srednjih škola 2010.
Prezentacija samovrjednovanja za ravnatelje
Strateške smjernice za osiguranje kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju: sažetak
Razvoj vanjskog vrednovanja i samovrednovanja škola NCVVO
Model samovrednovanja u srednjim školama, Suzana Hitrec 2008.